Rit 1073 op Di 5 sep '23

31
Lijn
Den Haag Leyenburg - Hoek van Holland
Lijn beschrijving
Omloop
EBS 5127
Voertuig
Materieeltype
Standaardbus
Materieelsoort
Gas hybride
Brandstof

Historie rit 1073

 

Haltes

Halte Gepland Actueel Vertr Onderweg Plaats
Leyenburg 15:05:00 15:05:09 Vertrokken 's-Gravenhage
Dedemsvaartweg 15:06:57 15:06:29 Vertrokken 's-Gravenhage
Houtwijklaan 15:08:44 15:08:03 -1 Vertrokken 's-Gravenhage
Buitentuinen 15:10:00 15:09:36 's-Gravenhage
Louis Armstrongplein 15:11:11 15:10:55 's-Gravenhage
Arnold Spoelplein 15:11:52 15:12:05 Vertrokken 's-Gravenhage
Ockenburghstraat 15:12:41 15:13:10 Vertrokken 's-Gravenhage
Ockenburgh 15:13:21 15:13:42 Vertrokken 's-Gravenhage
Ockenrode 15:14:09 15:14:28 Vertrokken 's-Gravenhage
Parnassia 15:16:00 15:16:21 Vertrokken 's-Gravenhage
De Tol 15:16:49 15:16:58 Vertrokken Monster
Plaats Langeveld 15:17:32 15:17:28 Vertrokken Monster
Schelppad 15:18:48 15:18:24 Vertrokken Monster
Watergat 15:20:39 15:20:01 -1 Vertrokken Monster
Madeweg 15:21:25 15:20:49 -1 Vertrokken Monster
Verdilaan 15:22:31 15:22:04 Vertrokken Monster
Burg. Kampschoerstraat 15:23:33 15:23:03 -1 Vertrokken Monster
Vlotlaan 15:25:00 15:24:18 -1 Vertrokken Monster
Westlandse Druif 15:27:03 15:25:36 -1 Vertrokken 's-Gravenzande
Hoflaan 15:30:43 15:27:29 -3 Vertrokken 's-Gravenzande
De Brug 15:32:00 15:31:28 -1 Vertrokken 's-Gravenzande
Langestraat 15:33:38 15:33:20 Vertrokken 's-Gravenzande
Naaldwijkseweg 15:34:10 15:33:49 Vertrokken 's-Gravenzande
Zandeveltplein 15:35:00 15:34:45 Vertrokken 's-Gravenzande
Strandweg 15:36:24 15:36:43 Vertrokken 's-Gravenzande
Vlugtenburg 15:37:30 15:37:45 Vertrokken 's-Gravenzande
Maasdijk 15:39:09 15:38:54 Vertrokken 's-Gravenzande
Nieuwlandse Polderweg 15:39:53 15:39:39 Vertrokken Hoek van Holland
Schelpweg 15:41:00 15:40:47 Vertrokken Hoek van Holland
Rijpstraat 15:42:31 15:41:51 -1 Vertrokken Hoek van Holland
Herman Visser 15:43:20 15:42:50 -1 Vertrokken Hoek van Holland
15:44:49 15:44:15 -1
Hoek van Holland Haven 15:45:00 15:45:28 Aangekomen Hoek van Holland